maandag 2 november 2015

Beest!

Toegegeven: toen Hendrik zo'n 2 weken geleden aankondigde dat hij hier een halve marathon ging lopen had ik toch een beetje mijn bedenkingen. Sinds we in Australië zijn was hij nog maar 1x heel kort gaan lopen (na 5 minuten was het vel van zijn blote voetzolen volledig weg en was't dus gedaan met de pret), en met zijn werkschema zou het heel moeilijk zijn om nog te trainen. Hij had namelijk alleen 's middags tijd, en dan is het hier veel te warm om fysieke inspanningen te doen.
Maar het is ondertussen al langer dan vandaag algemeen geweten: als Hendrik iets in zn hoofd heeft, heeft hij het niet in zijn voeten! Ook als hij maar 2x kan trainen, de nacht voor de marathon maar 3u kan slapen en het pijpenstelen giet. Nadat hij vlotjes zn 21km afwerkte in een mooie 1u45'35", deed hij een powernapke en ging nog 9u lang barman spelen.
Heb ik al vermeld dat t een beest is, mijn lief?

Nele

P.S.: vandaag wandelt hij een beetje grappig :) ♡

1 opmerking:

  1. aaaah, dat hoor ik graag. Het beest-zijn zit dus in de familie! Proficiat met je prestatie trouwens rikkie! xxx

    BeantwoordenVerwijderen